niedziela, 4 listopada 2018

Imladris - cathiowy rozkład jazdy


Tak się złożyło, że nie było mi dane zawitać na tegorocznym Falkonie, zarówno programowo, jak i, jak się potem okazało, osobiście. Ale końcówka roku bez konwentu się nie liczy, więc koniec końców będę na krakowskim Imladrisie, który w dodatku przypada w moje urodziny, czyli w dniach 9-11 listopada. Same dobro. Obiecuję cukierki! Strasznie dawno nie byłam na Imladrisie, który zresztą miał sporą przerwę. Szczęśliwie został wskrzeszony.

O czym będziecie mogli posłuchać?

25 najciekawszych postaci nowych Gwiezdnych wojen
piątek, godz. 18:00, sala 13

Pokrótce o tych postaciach z nowego kanonu, które uważam za interesujące. Wybór czysto subiektywny, z przyjemnością się pokłócę.

Te momenty w Supernaturalu, o których chcemy zapomnieć
piątek, godz. 20:00, sala 14

Nadgoniłam sezon 13 (wkrótce pojawi się tutaj dłuuuuuga opinia na ten temat), czas rozprawić się z tym, co pojawiło się i tam, i nieco wcześniej. Znowu czysto subiektywnie, w dodatku z pełną rozpaczą…

Służby specjalne zawsze lojalne… w Star Wars też! - razem z Magdaleną "Ithilnar" Stawniak
sobota, godz. 20:00, sala 13

Białe mundurki są dosyć charakterystyczne, a to one są noszone w gwiezdnowojennym uniwersum przez służby specjalne (zapewne chłopaki mają świetne wybielacze!). Prelekcja opowiadająca o wywiadzie wojskowym i Biurze Bezpieczeństwa zarówno w starym, jak i nowym kanonie.

Nawiedzone zamki Polski
niedziela, godz. 10:00, sala 6

Kolejna odsłona cyklu do niedawna falkonowego, tym razem poświęcona zamkom.

Cóż dodać? Zapraszam!

4 komentarze:

  1. O, nawiedzone zamki, uwielbiam takie klimaty :)

    Ciekawi mnie Twoja opinia o SPN. Ja z ubiegłego sezonu widziałam chyba dwa odcinki, jeden był w miarę, drugi mnie trochę rozbawił, choć raczej nie takie było zamierzenie twórców. Z 14 sezonu widziałam pierwsze 4 odcinki i na razie mam dość, choć nie powiem, miło było zobaczyć, co w tym serialu piszczy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawiedzone miejsca w Polsce to temat rzeka... :)

      Niedługo usiądę i napiszę tę opinię o poprzednim sezonie, ale będzie bardzo niecenzuralna, obawiam się. Nie wiem, czy jest jeden element 13, która ratuje tę piramidalną bzdurę. Nie zaczęłam jeszcze 14, zastanawiam się, czy chcę to sobie robić :D

      To mówiłam ja - Cathia, ino się przelogowałam...

      Usuń
    2. W takim razie w 14 sezonie następuje bzdur ciąg dalszy i beztroskiego obchodzenia się z kanonem również. Można się trochę pośmiać, do kotleta można obejrzeć ^^

      Usuń