wtorek, 5 kwietnia 2016

Pyrkonowo cathiowo

To na szybciutko zapowiedzi tego, czego możecie się spodziewać na Pyrze.

Konkurs – Co Ty wiesz o Winchesterach?
Niedziela, godz. 11:00
Sala: Iglica/Konkursowa 2
Oglądasz każdy odcinek przynajmniej po trzy razy? Znasz wszystkich aktorów siódmego planu? Rozpoznajesz zaklęcia po pierwszej sylabie? Doskonale! Znaczy, konkurs dla Ciebie!

Trochę mało czasu dostaliśmy, ale postaram się temu jakoś zaradzić. Pytania o różnym stopniu trudności, ale większość fanów nie powinna mieć problemu :)

Prelekcja – Pochodzenie najciekawszych motywów w „Supernatural”
Niedziela, godz. 13:00
Sala Filmowo-Konkursowa
Tak, będziemy mówili tylko o niektórych motywach, bo gdyby przyszło nam omawiać każdy, spędzilibyśmy na konwencie co najmniej miesiąc. Biblia, legendy, apokryfy, mitologie – zapraszam na ekspresowy przegląd co ciekawszych twórczych adaptacji Kripkego, Gamble, Carvera i Spółki.

Jak ja się wyrobię w 50 minut, nie mam zielonego pojęcia! Ale zapraszam, myślę, że będzie ciekawie.

Poza tym zapraszam, rzecz jasna, do stoiska Biżuterii Tematycznej i Fantastycznych Kartek Cathii. Jesteśmy mniej więcej tutaj…



A w zeszłym roku było tak :) Pobijemy to? :)



Fotka autorstwa Eriu :)

Do zobaczenia! :)

3 komentarze:

  1. Będę!
    1 godzina na konkurs?! Na Pyrkonie?

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo tego stresiku, wyszło rewelacyjnie na Pyrkonie, miło było Cię zobaczyć i posłuchać!
    Mam nadzieje że w następnym roku też się widzimy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podobało :)

      Ja też mam nadzieję, że się widzimy :)

      Usuń