środa, 1 kwietnia 2015

Informacyjnie świątecznie i co nie tylko

Kiedy planowałam wielkanocny wyjazd do rodziny, Supernatural był nadawany we wtorek... Bilety kupiłam sobie na czwartek, zakładając, że zdążę obejrzeć odcinek i może jeszcze wrzucić recenzję :) Pora nadawania się jednak zmieniła i może zdążę jutro obejrzeć, ale już na pewno nie napisać kilku słów. Będziecie musieli zaczekać, acz nie wiem dokładnie, do kiedy, bo u moich rodziców Internet dostarczają wiadrami, jak to w górach :)

Życzę jednak i Wam, i sobie, by było co recenzować ;)

A przy okazji - pilnujcie zajęcy, żeby nie wyżarły Wam jajek i czekolady z koszyczków :) Oby wiosna wreszcie przyszła! Już na dobre! Buziaki!

9 komentarzy:

  1. Hej! Właśnie znalazłam Twojego bloga, i przyznam się, że bardzo mi się podoba i czytam go już od dłuższej chwili! Cieszę się znajdując w końcu jakiegoś fana Supernatural, ciężko jest takowych nawet na internecie ostatnio znaleźć :D
    Wesołych świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A imię nasze Legion :)

      Witam w moim zakątku Internetu :) miłej lektury :) i zapraszam do dyskusji :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt i wracaj szybko z recenzją!

    Maryboo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wróciłam, a recenzja już jest ;)

      Wesołych i niezaśnieżonych :) zakopana Cathia

      Usuń
  4. Wszystkiego naj na Święta! Spokoju,czasu na obejrzenie czegoś fajnego i wielu przysmaków!
    I lepszego 11 sezonu.

    Chomik

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnych Świąt, Cathio! :)
    Czekam na kolejny wpis :)

    Karmena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, mówisz i masz :D

      Mam nadzieję, że Twoje upływają równie leniwie jak moje... wreszcie ;)

      Usuń